Write For Us

Esaad Younis - Ala Ad El Leil | إسعاد يونس - علي قد الليل

Loading...
Google Rank
9 عدد المشاهدات
Published
Subscribe To Mazzika Channel | إشترك علي قناة مزيكا
http://bit.ly/Mazzika

#Esaad_Younis | #إسعاد_يونس

• Lyrics : Sayed Mekkawy | سيد مكاوى
• Composition : Sayed Mekkawy | سيد مكاوى

• Lyrics | كلمات الأغنية :

على قد الليل مايطول مسترضي بسهرى ونوحي
فى حُبِك ياللي اول ماشوفك تترد روحي
سنين وأيام دايب فيكي بزمارتي اصحيكي
طول ماأنا وانت فى الدنيا دي افوت اهلي واجدادي
اروح على فين وانت قصادي
أه ياترى ياربي ده هو ولا لأ حبوبي
ياعين الحبوب من جوه
ياسبب وعدي ومكتوبي ياكتاكيتها
ياننوسو ياقطاقيطها ياحنتوسو
انا م النجمة فى استنظارك آديني نازلة
اما نهارك ابيض من طبق القشطه
اوعى يكون حد شايف طيفي
حطي فى قلبك بطيخة صيفي
مهجتى فى ايديكي انا فى عرضك
خليها روحى امانه عندك
يوه يا دين النبي تنك سارح ما انا لسه مجابلاك امبارح
ماتفكيرنيش اما دي حقة كانت ليلة فى غاية الرقة
فاكر وانا ماشيه فى ريحك على مهلى قبلي الترعة
غنيت موال لعينيا رقص على راسى الزلعه
قمت انا بصيت يمين وشمال ساعة مالقيت مفيش عزال
طبول طابلي كده كده كده كده كده كده
وزومر زامري هنا هنا هنا هنا هنا وخدتى عقلي
وعنها ويومنا قوام قوام عدى بسرعه
من يومها عرفت فى الاخر انك مستعبط ساهي
ايش قوله المثل الساير ياما تحت الساهي دواهي
أه عليها عيون ماتلتقهاش على منادمين ياكده يابلاش
عليه مناخير فشر النبقة
اما خدودها الورد حسدها ده انا متبرجل ياحدقة ياكتاكيتها
ياحلاوتها يافتافيتها ياقطاقيطها تعالى جنبى
لأ قوليلى كلمه لا تعالى جنبى لا لا لا لأ قوليلى كلمه لأ
مهجتى فى ايديكي انا فى عرضك
خليها روحى امانه عندك
يوه يا دين النبي تنك سارح ما انا لسه مجابلاك امبارح
ماتفكيرنيش اما دي حقة كانت ليلة فى غاية الرقة"

• New Releases - الجديد من مزيكا
http://bit.ly/Mazzika-New-Releases

• Follow Mazzika:

• https://facebook.com/mazzika
• https://twitter.com/mazzika
• https://instagram.com/mazzika
• http://mazzikagroup.com/


© 2021 Mazzika Group.
Artist Booking: +201000842222 - [email protected]
To license this music contact us at [email protected]
التصنيف
الموسيقى والفيديو - Music Video
الكلمات الدلالية
Mazzika, مزيكا, Music
دخول او تسجيل جديد لارسال تعليق
لا توجد تعليقات حتي الآن